Astăzi vă prezentăm o reteta burger vegetal cu sfecla si coriandru, ore rețetă simplă pe care o puteți face în câteva minute. Se poate servi la prânz, asezonat cu cartofi dulci prăjiți sau alte legume. Sfecla oferă amestecului pentru burger un gust dulce și aromat. Personal, pentru burgeri prefer un sos gucamole, pastă de ardei iute și chifle cu semințe.

  • Timp de preparare : 20 min
  • Timp de gătire : 20 min
  • Porții : 4
  • Realizate folosind : Seminte Chia

Ingrediente reteta burger vegetal:

Se curăță sfecla și se mărunțește bine într-un blender.  Se taie ceapa și se călește în uleiul de măsline. După ce devine ușor transparentă, se adaugă sarea, boia de ardei, ardeiul iute și chimenul. După câteva minute se adaugă și pasta de sfeclă și se lasă la călit încă 5 minute. Se scurge și se spală fasolea neagră și se mixează cu blenderul. Se adaugă orezul fiert, se amestecă sfecla roșie, semințele de chia și coriandru tocat . Amestecul ar trebui să fie închegat, însă, în cazul în care se simte prea uscat, puteți adăuga puțină apă și o cantitate mică de  făină fără gluten pentru a vă asigura că formele de burger se vor meține.

Formați 4 burgeri din acest amestec.

Prăjiți ușor pe fiecare parte și când s-au colorat la exterior, așezați în cuptor timp de 10 minute la 180 grade.

Prăjiți ușor chiflele cu semințe și decorați burgerul.

Puteți servi cu cartofi prăjiți condimentați. Poftă bună! 🙂