Cum alegem loțiunea potrivită în funcție de timpul petrecut la soare?

 

Cum avem grijă de pielea noastră pentru perioada de vară?

  1. Hidratare și antioxidanți din interior: este recomandat un consum de minim 2 litri de apă pe zi, iar cele mai importante surse de antioxidanți sunt fructele și legumele proaspete și contribuie împotriva arsurilor solare. De asemenea, e bine de știut că înainte de expunerea la soare, măcar cu o săptămână în avans să luați un tratament cu coenzima Q10 . Aceasta pătrunde în straturile pielii și protejează organismul împotriva radiațiilor solare.
  1. Protecție solară la exterior: fie folosim creme de protecție solară făcute de noi, fie o combinație de unturi si uleiuri vegetale(niciodata unul singur), fie creme din comerț si mai jos vă prezentăm cele mai bune variante de ingrediente:
  • Uleiul de cocos reprezintă o alternativă la cremele de protecție solară. Acesta este foarte hidratant și are capacitatea de a bloca 30% din razele solare. Dacă se utilizează în combinație cu untul de cacao, protecția solară este mult îmbunătățită. Untul de cacao este cunoscut pentru capacitatea sa de a oferi un bronz ciocolatiu și rezistent.
  • Uleiul de cătină este un veritabil factor de protecție solară, deoarece are în compoziția sa cele mai semnificative componente biologice active:
    • vitamina E sau tocoferol – cel mai apreciat antioxidant natural,
    • vitamina C
    • beta caroten.
  • Uleiul de susan este unul dintre cele mai bune produse naturale împotriva radiațiilor solare. Astfel, acesta poate bloca până la 30% din razele soarelui. Pentru a beneficia de o protecție maximă trebuie sa îl aplicați regulat, la fiecare două ore, sau chiar mai des.

După expunerea la soare va trebui să ne calmăm pielea și să o îngrijim cu ajutorul gelului de aloe vera sau cu ape florale de mentă, melisa sau mușețel sau cu un ulei de gălbenele cunoscut pentru capacitatea sa de refacere a epidermei.

O vară însorită cu multe amintiri și piele radiantă!