Cremos, crocant, nu contează; dacă îți place untul de arahide, această rețetă este pentru tine!

Sursă excelentă de proteine, untul de arahide conține grăsimi mononesaturate (așa-numitele grăsimi sănătoase), fibre, vitamine (în special vitamina E, B3 și B6) și minerale precum magneziu, cupru și mangan.

La micul dejun sau ca gustare între mese, consumul său este recomandat inclusiv înainte de sală deoarece energizează corpul și sporește astfel performanțele fizice. În acest sens, savurează-l pe o felie de pâine cu bucățele de banană și scorțișoară pe deasupra. Mmmm!

Sau îl poți servi sub forma unui desert fără zahăr, cunoscut sub numele de fudge, pe care vom învăța să îl pregătim împreună!

Ai nevoie de:
– 250g unt de arahide cremos. Alegerea noastră este Untul de arahide cu cocos de la Biona deoarece este un produs bio și vegan, fără grăsimi vegetale de palmier în compoziție;
– 50g ulei de cocos topit;
– 2-3 linguri de miere (după gust);
– sare.

Tot ce trebuie să faci este să amesteci într-un castron untul de arahide, uleiul de cocos și mierea, iar la final să adaugi un pic de sare. Poți face acest lucru direct dintr-o râșniță cu sare astfel încât grăuncioarele să fie de dimensiuni potrivite.

Într-o tavă de aproximativ 9×5 cm cu hârtie de copt toarnă compoziția obținută și las-o la frigider până se întărește, apoi taie bucățele mici pentru toată lumea!

Rețeta este simplă și lasă loc de “personalizare”; de exemplu sarea se poate înlocui cu chipsuri de ciocolată iar desertul tău va arăta așa:

Toate ingredientele de care ai nevoie pentru prepararea acestui desert fără zahăr cu unt de arahide le găsești pe vegis.ro.