Să-i ţii pe cei mici departe de dulciurile din comerţ este o adevărată provocare; ideal ar fi să pregăteşti chiar tu deliciile dulci, de ce nu, chiar împreună cu aceştia! Lipsa timpului nu ar mai trebui să reprezinte o scuză deoarece mai jos îţi prezint 5 deserturi rapide si sanatoase pentru copii din care poţi alege!

Mere cu unt de arahide

Combină merele bogate în antioxidanţi, potasiu şi vitaminele A şi C cu alte ingrediente hrănitoare şi sănătoase într-un desert pe măsură!

Ingrediente:
– mere proaspete;
unt de arahide cremos;
– mix din nucă de cocos mărunţită, nuci, migdale şi, opţional, fulgi de ciocolată.

Mod de preparare:
– taie merele feliuţe subţiri şi înlătură miezul;
– întinde untul de arahide pe una din părţi;
– presară mix-ul amintit.

mere cu unt de arahide 1

mere cu unt de arahide 2

mere cu unt de arahide 3

Îngheţată de banane cu vanilie

Un desert perfect pentru o după-amiază de vară toridă sau oricând ți se face poftă de o înghețată! Pentru acesta trebuie să ai mereu în congelator banane sau, după preferinţe, alte fructe (căpşuni, fructe de pădure etc).

Ingrediente:
– banane congelate;
– esenţă de vanilie.

Mod de preparare:
– amestecă bananele în blender;
– adaugă câteva picături de esenţă de vanilie.

inghetata de vanilie

inghetata de banane 3

Fursecuri cu căpşuni

Pentru acest desert trebuie să foloseşti cuptorul, însă timpul de pregătire rămâne scurt: aproximativ 20-25 de minute. În plus, merită, întrucât aceste fursecuri cu căpşuni pot fi consumate atât ca desert, cât şi la micul dejun sau sub formă de gustare sănătoasă la şcoală.

Ingrediente:
– fulgi de ovăz;
– mix din stafide şi caju;
– căpşuni (sau zmeură).

Mod de preparare:
– încălzeşte cuptorul;
– zdrobeşte căpşunile, scurge zeama şi amestecă-le cu celelalte ingrediente;
– modelează amestecul obţinut în forme de cookies;
– bagă-le la cuptor 12 minute, într-o tavă în care ai întins hârtie de copt.

fursecuri capsuni

Biscuiţi-sandwich cu cremă de miere şi alune/nucă

Din cele 5 deserturi rapide si sanatoase pentru copii propuse, acesta este de departe cel mai uşor de pregătit. Gata în 2 paşi, cu doar 2 ingrediente!

Ingrediente:
Alunela (cremă de miere cu alune) sau Nucela (cremă de miere cu nucă);
– biscuiţi simpli.

Mod de preparare:
Întinde un strat de Alunela/Nucela pe un biscuite, acoperă-l cu un altul, asemenea unui sandwich şi voilà! Se serveşte cu voie bună, alături de un pahar cu lapte sau suc de portocale proaspăt.

biscuiti sandwich

Alunela Nucela Prisaca Transilvania

Biluţe de energie cu lime

Ingrediente:lamai verzi
– 1/2 ceaşcă migdale;
– 1/2 ceaşcă caju;
– 1 ceaşcă de curmale fără sâmburi;
– coaja şi sucul de la 3 lămâi verzi;
– nucă de cocos mărunţită.

Mod de preparare:
– mărunţeşte migdalele şi caju în blender, însă nu prea mult pentru ca acestea să nu se transforme într-o pastă;
– adaugă zeama, respectiv coaja de la lămâi şi curmalele, şi opreşte blenderul când acestea din urmă au fost şi ele mărunţite;
– modelează amestecul obţinut în formă de bile;
– rostogoleşte biluţele de energie în nucă de cocos.

bilute de energie cu lime 1

Aşadar, iată 5 deserturi rapide si sanatoase pentru copii pe care le poţi prepara uşor, fără prea multe ingrediente. Tu pe care ai vrea să o încerci?

Toate produsele de care ai nevoie pentru prepararea acestor reţete le găseşti pe vegis.ro!