20 de beneficii ale spirulinei si de ce trebuie introdusa in viata noastra de zi cu zi!

Spirulina provine din alga naturala cyanobacteria si este una dintre cele mai mari surse disponibile de nutrienti (proteine, aminoacizi esentiali, vitaminele B, vitamina C, D, A si E, potasiu, calciu, crom, cupru, fier si magneziu).
O poti introduce in dieta ta zilnica sub forma de pulbere sau suplimente. Spirulina este delicioasa adaugata in sucul natural de dimineata sau in iaurtul de la micul dejun.
Fi creativ in alimentatia ta si iata 20 de motive pentru care sa alegi spirulina si beneficiile ei:

1. Bogata in proteine – pe langa faptul ca spirulina contine intre 50% – 70% proteine, aceasta contine toti amino acizii esentiali.
2. Bogata in vitamine si minerale – spectrul larg de vitamine si minerale continute in spirulina fac din aceasta un superaliment. Aceasta alga este una dintre cele mai bune surse de iod, precum si fosfor, magneziu, calciu, potasiu, cupru, fier, magneziu si vitaminele B1, B2, B3, B5. Ce este exceptional este faptul ca contine vitamina B12
3. Antidot impotriva otravirii – conform unor studii efectuate, spirulina este capabila sa trateze otravirea cu arsenic. Acest lucru se datoreaza cantitatii importante de clorofila continuta, care are abilitatea sa elimine toxinele din sange, imbunatatind functiile ficatului.
4. Lupta impotriva alergiilor – milioane de oameni au probleme cu alergiile cauzate de praf, polen, par de animale si multe altele. Studiile arata ca consumul de spirulina amelioreaza simptomele specifice rinitei alergice, precum stranutul, congestia nazala, mancarimea nasului.
5. Regleaza presiunea arteriala – atunci cand consumul regulat de spirulina este combinat cu o dieta echilibrata si miscare, nivelul presiunii arteriale este imbunatatit in aproximativ 6 saptamani, conform unui studiu mexican realizat atat pe femei, cat si barbati.
6. Controleaza colesterolul – un studiu realizat pe persoane mai in varsta, pe o perioada de 16 saptamani, a aratat ca consumul a 8 grame de spirulina pe zi a ajutat in scaderea “colesterolului rau”, fiind, de asemenea, corelat cu un risc mai scazut de boli cardiovasculare.Spirulina-powder
7. Stimuleaza imunitatea – datorita nutrientilor continuti, precum polizaharidele, spirulina este capabila sa sporeasca activitatea sistemului imunitar. La fel si ficocianina, antioxidantul albastru, mareste numarul de celule albe din corp, acestea avand un rol important in ceea ce priveste sistemul imunitar, ele producand anticorpi care protejeaza corpul de bacterii.
8. Imbunatateste memoria si performanta academica – studiile sugereaza ca spirulina imbunatateste atat abilitatile cognitive, cat si sanatatea mentala. Unul dintre studii, realizat pe 549 elevi, timp de 2 luni, a aratat ca performanta lor academica a crescut cu 10%.
9. Protejeaza creierul – spirulina are capacitatea de a proteja creierul impotriva bolilor degenerative, precum Alzheimer sau Parkinson. Datorita efectului sau neuroprotector, are abilitatea de a reduce inflamatiile si de a elimina radicalii liberi.
10. Antioxidant puternic – fiind foarte bigata in antioxidanti, spirulina protejeaza intregul corp impotriva daunelor oxidative.
11. Proprietati antiinflamatorii – ficocianina, principalul ingredient activ din spirulina, elimina radicalii liberi si previne productia de molecule inflamatorii. De asemenea, ficocianina este cea care da spirulinei culoarea unica de verde-albastrui.
12. Eficient impotriva anemiei – suplimentele de spirulina ajuta la producerea de celule rosii in sange, deficitul acestora fiind principala cauza a anemiei.
13. Imbunatateste musculatura si anduranta – o contributie insemnata a oboselii muschilor sunt exercitiile care favorizeaza daunele oxidative. Datorita continutului de antioxidanti, spirulina ajuta la protejarea muschilor, diminuand aceste daune. De asemenea, imbunatateste capacitatile de rezistenta ale sportivilor.
14. Mentinte zaharul din sange in parametrii normali – studiile realizate pe pacienti cu diabet de tip II au aratat ca spirulina a scazut nivelul glicemiei in cazul acestora.
15. Lupta impotriva bolilor de ficat – spirulina poate fi foarte benefica in cazul persoanelor cu boli cronice de ficat. Fiind un bun antioxidant, ajuta la eliminarea toxinelor, mentinand astfel sanatatea ficatului.
16. Benefica in curele de slabire – datorita continutului ridicat de proteine, consumul de spirulina inhiba senzatia de foame si, de asemenea, este bogata in fibre, care ajuta sistemul digestiv sa functioneze normal.img_get-skinny
17. Amelioreaza simptomele premenstruale – consumul regulat de spirulina amelioreaza simptomele premestruale precum crampe, balonari sau schimbari de dispozitie.
18. Ajuta in tratarea candidozei – spirulina ajuta la dezvoltarea bacteriilor sanatoase din flora intestinala, ceea ce inhiba dezvoltarea candidozei.
19. Mentine sanatatea pielii – datorita nutrientilor si amino acizilor din compozitie, spirulina da pielii un aspect fabulos, stralucitor si sanatos. Spirulina inhiba radicalii liberi, care sunt responsabili pentru deteriorarea pielii.
20. Mentine sanatatea oaselor – datorita continutului ridicat de calciu, spirulina este benefica pentru sanatatea oaselor.

Spirulina o gasiti pe site-ul nostru, atat sub forma de pulbere, cat si sub forma de suplimente. Pentru a te bucura de beneficiile spirulinei, intra aici pentru a putea vedea toata oferta noastra.